Baśniowy świat zabawek

Dziś polecę Wam książkę, którą pewnie będziecie mięli ogromny problem zdobyć. Hahahahaha, ale jestem co? Ale powiem Wam, że naprawdę warto jej poszukać. Jest to książka Baśniowy świat zabawek - Ołena Makarenko.




 W tej książce możecie znaleźć wiele fajnych pomysłów na stworzenie własnych maskotek. Niektóre pomysły są łatwe inne trudniejsze, ale wszystkie fantastyczne. Są tam oczywiście gotowe szablony do skopiowania i prosty opis jak taką zabawkę zrobić. Mnie bardzo się podoba, nawet pomału próbuję stworzyć z niej co nieco. Pamiętacie nasza myszkę? Pisałam o niej tu. A oto moje nowe dzieło, również z tej książki :)  


Książka ta została wydana w 1989 roku i z tego co wiem, nie posiada nowszych wydań. Zatem jak już pisałam, bardzo ciężko ją zdobyć. Widziałam kiedyś jeden egzemplarz do sprzedania na allegro i kiedyś czytałam, że była dostępna w jakimś antykwariacie. Poza tym można ją znaleźć na chomiczkach tu i tu :). 

Naprawdę gorąco polecam :)


3 komentarze:

  1. witam! właśnie kupiłam ta książkę na allegro i bardzo się cięsze z tego powodu, juz sie nie mogę doczekać jak ją dostanę i zaczne działać

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcona Twoim opisem i ja rozejrzę się za jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)