Personalizowana pamiątka komunijna

Dzieciaki rosną stanowczo za szybko. Jeszcze nie tak dawno pokazywałam Wam prace plastyczne, które wykonywałam razem z moją kilkuletnią blondyneczką, a tu już ta mała dziewczynka ma prawie 10 lat i już za miesiąc przystępuje do Pierwszej Komunii Świętej! Nie wiem naprawdę kiedy minął mi ten czas. Kiedy minęły te lata beztroskiego dzieciństwa, zaczął się czas szkoły i tak naprawdę minął ten najweselszy i najbardziej niewinny okres w życiu mojego maleństwa. Teraz zaczną się już schody, nie uważacie? Czwarta klasa to już nie przelewki...


Ale zanim zacznę się tym martwić wrócę jeszcze do Pierwszej Komunii Świętej mojego dziecka. A raczej do pomysłu na nietuzinkowy prezencik dla Alicji. Ja już swoją pamiątkę stworzyłam, A Wy?

Dziś zatem pokażę Wam produkt ze sklepu 


Spersonalizowaną książeczkę, w której od razu się zakochałam. Nawet nie przypuszczałam, że coś takiego fajnego można stworzyć. Niby nic wielkiego, a ile radości. Ile miłych słów, ciepłych wspomnień itp. Bo choć to tylko książeczka z ładnym tekstem to wiem, że gdy za kilkanaście lat moje dziecko po nią sięgnie będzie wiedziało, że rodzice starali się dać jej coś wyjątkowego. A przecież właśnie o to chodziło. 

Już kiedyś pisałam Wam o podobnej publikacji. Tylko tamtą przygotowaliśmy babci z okazji jej święta. Więcej na jej temat znajdziecie TUTAJ, Marta natomiast pisała Wam o pamiątce z okazji Chrztu Świętego małego Dominika. O tym przeczytacie TUTAJ. Dziś natomiast pokażę Wam podobną książeczkę z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Ta tutaj to piękna pamiątka. Fantastyczny pomysł, wierzcie mi.

Nie raz widziałam w sklepach standardowe pamiątki na ten ważny dzień. W środku były jakieś cytaty z biblii, modlitwy itp. Czasem trzeba było uzupełnić coś samemu, a wiadomo, że różnie to z tym uzupełnianiem bywa. Tak czy inaczej pamiątki te wyglądały dość ładnie i na pewno spodobałyby się mojej Alicji. Problem jednak w tym, że zawsze mi czegoś w nich brakowało. Wszystkie wydawały mi się jednakowe. Takie oklepane. Nic oryginalnego. Poza tym nie lubiłam tego uzupełniania środka. Na śliskim papierze strach było coś pisać długopisem by się nie zaczął rozmazywać. Cienkopis także mnie nie przekonywał. Zresztą z nerwów to i pismo wychodzi mi bardziej koślawe niż normalnie. Ogólnie nie byłam nimi zachwycona, a jednocześnie w pamiątkach bez uzupełniania brakowało mi tego bardziej osobistego elementu. Tego czegoś co sprawiłoby, że książeczka taka byłaby naprawdę wyjątkowa. Przeznaczona właśnie do tej konkretnej osoby. 

I tak z dnia na dzień odwlekałam kupno pamiątki dla mojego dziecka. Szperałam, szukałam i nic mi z tego nie wychodziło. Dopiero gdy przypomniałam sobie o sklepie Czytajbajki.pl wiedziałam, że mój problem natychmiast się rozwiąże. Produkty znalezione na tej stronie zawsze mi się podobały. Śliczne, ciekawe i niepowtarzalne. To było coś dla mnie.

Postanowiłam więc wykonać pamiątkę dla mojej Ali. Pierwsza Komunia Święta to wyjątkowa okazja. Pamiątka zatem także musi być jedyna w swoim rodzaju. I dzięki ekipie z tego sklepu tak właśnie jest. Może zacznę od tego, że wewnątrz tej publikacji jest bardzo ciepły i mądry rymowany tekst. Opowiada on o wszystkim co związane jest z Komunią Świętą i Panem Bogiem. Każdy fragment jest tutaj pięknie zobrazowany i poparty jakimś mądrym morałem. Nie będę Wam tu dokładnie opisywać treści. Znajdziecie ją na stronie sklepu. Ja dodam tylko, że to naprawdę bardzo fajnie się prezentuje. Ja jestem bardzo zadowolona.

Któż z nas nie pamięta przestrogi mamuni:
"Nim siądziesz do stołu, trzeba umyć ręce".
Żeby móc przystąpić do PIERWSZEJ KOMUNII,
Najpierw trzeba z grzechów oczyścić swe serce.

A co z tą personalizacją? Już Wam wszystko mówię. Zamawiając książeczkę musimy podać kilka ważnych informacji.

1/. Wraz ze zgłoszeniem wysyłamy zdjęcia naszego dziecka. Najlepiej 10 sztuk. Dzięki temu na okładce książki oraz wszystkich stronach będzie umieszczone inne zdjęcie. 
2/. Podajemy imię naszego brzdąca, które wydawca umieszcza w tekście.
3/. Podajemy datę i miejsce uroczystości. Ta informacja także zostaje wydrukowana na samym początku lektury. 
4/. Podajemy tekst życzeń lub dedykacji. To także zostaje wydrukowane wewnątrz!

I tak nasza książeczka zostaje skompletowana. Mamy tu piękny tekst skierowany bezpośrednio do osoby obdarowanej, datę i miejsce tego szczególnego wydarzenia, naszą dedykację, przepiękne ilustracje, zdjęcia dziecka oraz śliczną okładkę. A na samym końcu jest również miejsce na to, by wkleić trzy fotografie z uroczystości. Mówię Wam - rewelacja. Zresztą co ja będę Wam dalej pisać. Sami zobaczcie :)


Jeśli Wam takrze spodobał się ten produkt koniecznie odszukajcie na Faceboku profil
@czytajbajki i kliknijcie LUBIĘ TO! :)

Polecam!


4 komentarze:

  1. Piękna pamiątka... Może też spróbuje zamówić dla mojej Dusi...

    OdpowiedzUsuń
  2. micro titanium by babyliss pro - iTech Robotics
    The micro titanium is manufactured ford escape titanium for sale with the exact same type of plastic titanium touring as the nano titanium, giving you an exceptional westcott scissors titanium flexibility in its titanium properties design. titanium bikes

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)